Performance marketing
Performance marketing, også kalt resultatbasert markedsføring eller ytelsesmarkedsføring.
Performance marketing er en digital annonseringsstrategi basert på ytelse som hjelper deg med å utnytte nye målgrupper og generere gjentatte besøk. Det er en kombinasjon av betalt annonsering og merkevaremarkedsføring.

Kampanjer basert på resultater.
For å nå hvert punkt i kundeopplevelsen kreves en tilnærming av dimensjoner. Vårt team av eksperter spesialiserer seg på søkemotormarkedsføring (SEM), integrert annonsering, sponset innhold, markedsføring i sosiale medier, e-postmarkedsføring og mye mer for å hjelpe deg med å nå dine ønskede mål – som å generere potensielle kunder, salg, nedlastinger eller bestillinger.
Sammen kan vi lage en gode kampanje for å øke bedriftens vekst.
For å vinne, må du handle raskt
Organisasjoner tar i økende grad forretningsbeslutninger på høyt nivå som krever dyp digital kunnskap, relevante data og nøkkelinnsikt for å holde tritt med et kontinuerlig transformerende landskap, for å flytte driften fra en forretningsorientert tilnærming mot å skape unik og relevant verdi for kunder.
Følgende er de vanligste og mest brukte plattformene for performance marketing, og vi kan bistå med samtlige.
Facebook marketing platform
Markedsføring på Facebook vil hjelpe deg med effektivt å nå frem til personene som er viktigst for deg
Snapchat
Nå et engasjert publikum med Snapchat Ads for Business, en annonseringsplattform for å nå dine forretningsmål.
Linkedin
Generer potensielle leads, få trafikk på nettstedet, og bygg merkevarebevissthet
Amazon
Annonseløsninger som hjelper deg med å finne, tiltrekke og engasjere millioner av Amazon-kunder på hvert trinn av kundereisen
Google
Google Marketing Platform er en rekke verktøy designet for bedrifter for å få smartere markedsmåling og bedre resultater
Mailchimp
Mailchimp er intuitivt og enkelt å bruke, og programvaren gir deg tilgang til en rekke e-postmarkedsføringsverktøy, alt beleilig plassert på ett sted
Instagram
Bruk Instagram for å nå nye kunder, utvide publikum og engasjere deg med nye og eksisterende kunder
Adform
Cross-channel, cross-screen, cross-device for maksimal fleksibilitet og rekkevidde.