3 gode grunner til hvorfor bruke Hubspot

1.   HubSpot er et «alt-i-et» inbound og salgsverktøy

Tradisjonelt så er online markedsføring knyttet opp i titalls forskjellige plattformer som sliter å kommunisere med hverandre. Dette er ikke en nødvendighet i 2019. Hubspot effektiviserer dagens markedsføring ved å spare deg for både tid og energi, ikke nok med det men Hubspot gjør også at dine plattformer kommuniserer med hverandre gjennom Hubspot.

2.   Mer data til å beregne ROI (return of investment)

Målbar data er essensielt når du vil ønsker å skape vekst til din bedrift, men ofte er det vanskelig å se hvor mye du får tilbake per investering i markedsføring. Hubspot gjør det lettere, bedre og tidsbesparende. Når alle dine plattformer kommuniserer kan du benytte deg av målbarhet innenfor kampanjer. Dette gjør deg klarere for deg å se hva som fungerer og hva du taper penger på. På denne måten hjelper Hubspot deg å skape vekst med data til å beregne ROI.

3.   Økt salg med sales funnel og interaksjonsmåling

Når dine plattformer kommuniserer gjennom Hubspot blir måling av interaksjon en lek i forhold til før. Med ordentlig kontroll og Hubspot CRM blir interaksjon med kunden noe helt nytt. Man burde aldri prøve å selge til kunden ved første kontakt for da er sjansen stor for at man blir avvist. Ideen bak sales funnels er at man tar et steg nedover i en slags tunnel for hver interaksjon og til slutt leder det ofte til et salg. I tillegg så hjelper Hubspot deg med å ta vare på dine eksisterende kunder, Hubspot gjør det lettere å segmentere kundene dine for skreddersydd reklame.